Web gune honek cookieak erabiltzen ditu, propioak eta beste batzurenak. Nabigatzen jarraituz gero gure cookien politika onartzen duzula ulertzen da.

BERTSIO OSOA

BERTSIO MUGIKORRA

PSE-EE DONOSTIA

BULETINAREN HARPIDETZA

EGURALDIA DONOSTIAN

BERRIAK

2023 MAI 18

MARISOL GARMENDIA: “HERRITARREKIN ADOSTUTAKO MUGIKORTASUN POLITIKA ZENTZUDUNA DEFENDATZEN DUT”

Marisol Garmendia Donostiako alkategai sozialistak adierazi duenez, “mugikortasun politika zentzuduna eta herritarrekin adostua defendatzen eta proposatzen dut. Esperimentuek, trafikoaren azken aldaketek bezala, herritarrak erotzeko baino ez dute balio izan, lehen ez zegoen kaleetan kaosa eraginez”.

Garmendiak, alkate aukeratuz gero, “desadostasunaren aldaketak iraultzeko eta inplikatutako eragile eta sektore guztiei dei egiteko konpromisoa kendu du, Mugikortasun Jasangarriko Plan bat aztertzeko eta adosteko, neurri zehatzekin, epeekin eta betiere akordio bidez.”

Urbieta edo San Martinen noranzkoa aldatzeaz gain, Marisol Garmendiak eskatu du Hondarribia kaleko semaforoaren itxaronaldia kentzea edo murriztea. Izan ere, semaforoak trabatu eta beharrezkoak ez diren itxaronaldiak eragin baino ez du egiten, gaur egun topoaren lanak trafikoari moztuta dituen San Martin kale batekin.

Hautagai sozialistak gidariak hiriaren erdigunera hurbiltzea eragotziko duten aparkaleku-alternatibak bilatzearen alde egin du. “Beharrezkoa da Illunbeko disuasio-aparkalekuaren esperientzia indartzea, sozialistok martxan jarri baikenuen, erdigunerako bus-anezkarekin konektatuz. Ildo horretan, proposatzen dugu altuerako aparkalekuak egitea, lurpeko lanen beharrik gabe, Matigoxotegin, egungo Polloeko aparkalekuan, Igara inguruan, Igarako lurrazaleko aparkalekuan, Loiolan edo etorkizuneko Merkear futbol-zelaiaren ondoan.”

Garmendiak garraio publikoa sustatzearen alde egin du, autoaren alternatiba gisa. Horretarako, Dbuseko linea guztien ordutegia 23: 00ak arte luzatzea proposatu du, eta ordutegia gauerdira arte mantentzea biztanleria-dentsitate handiena duten auzoei zerbitzua ematen dieten lineetan. Garapen berriei garraio-zerbitzua ematea ere bai, hala nola Eskusaitzeta, Atotxa Erreka edo industrialde eta merkataritza-guneei, bertan lan egiten dutenei autoz joatea eragozteko, garraio publikoko zerbitzu bat ziurtatuz.

“Eta ez dugu taxi zerbitzua ahazten” esan du Garmendiak. “Elkarrizketatik eta akordiotik abiatuta, plan berri bat egitea proposatzen dugu, modernizatzeko, bultzatzeko eta digitalizatzeko, donostiarren eskaerei eta beharrei modu egokian erantzuteko. Hori dela eta, zerbitzua eta eskaintza hobetuko dituen aplikazio bat (app bat) sortu behar dela esan du, eta egun dauden lizentzia guztiak martxan jarri behar direla adierazi du. Donostiarentzat ez da onargarria 50 bat lizentzia ez-eraginkor izatea.”

PSE-EE DONOSTIA PSE-EE